Pogoji poslovanja

Spletna trgovina Level2 (store.level2.si) je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Spletno trgovino upravlja podjetje Level2, Uroš Preložnik s.p., Podgora 5C, 3327 Šmartno ob Paki, davčna številka: SI 42215668, matična številka: 7086199000. Kontakti za komunikacijo s kupcem so:

  • e- pošta: ram@level2.si
  • telefon: 051 444 080

Načini plačila

V spletni trgovini je možno plačevati na naslednje načine:

  • Uporaba kreditne ali debetne kartice (VISA, Mastercard, Maestro, Diners, American Express…),
  • Bančno nakazilo (sklic in TRR se nahajata v potrditvi naročila, ki jo prejme kupec po e-pošti).

Izdelke pošljemo po prejemu plačila. Plačilo po povzetju ni možno.

Varstvo podatkov

Vnešeni podatki uporabnika bodo namenjeni izključno za izvedbo naročila. Obdelava plačil in podatkov o bančnih karticah poteka preko podjetja BrainTree (v lasti PayPal). Postopek poteka preka varne povezave (https). Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Dobavni roki

Dobavni rok za izdelke RAM Mounts je do 15 dni. Za izdelke ki so na zalogi (imajo v trgovini dodatno oznako “Na zalogi” izpisano pod ceno), pa je dobavni rok 2-3 dni.

Dostava

Stroški pakiranja in paketne dostave znašajo 5,00 EUR z vključenim DDV za dostavo v Sloveniji. Paketno dostavo izvaja podjetje GLS. Osebni prevzem je mogoč na lokaciji podjetja, vendar le po predhodnem dogovoru. V primeru osebnega prevzema ni dodatnih stroškov.

Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene izdelkov že vsebujejo DDV. Cene veljajo na dan nakupa in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Garancija

Izdelki RAM Mounts imajo doživljensko garancijo (“Lifetime Warranty”), razen če ni za posamezen izdelek navedeno drugače. V primeru, da smatrate da izdelek RAM Mounts ne opravlja več pravilno svoje funkcije lahko sprožite postopek uveljavitve garancije. Kontaktirajte nas in dogovorili se bomo za potreben postopek.

Vračilo

Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

Reklamacije

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami, pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnete reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-pošte. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, morebitne spore rešiti sporazumno.

X